Blogi, czyli popularne, internetowe „pamiętniki” stanowią swego rodzaju środek umożliwiający łatwą i przystępną komunikację, możliwą do nawiązania na płaszczyźnie relacji pomiędzy osobą piszącą konkretny blog, a czytelnikiem danego “pamiętnika”. Niemniej jednak koniecznie należy zwrócić uwagę na fakt, że obecnie pisania popularnych blogów podejmują się już nie tylko osoby prywatne, ale również poważne przedsiębiorstwa, politycy czy celebryci. W takim działaniu nie ma jednak absolutnie nic dziwnego. Wszakże prowadzenie własnego, firmowego bloga, niesie ze sobą liczne korzyści, również te związane z namacalnym zyskiem biznesowym.
Poważne, biznesowe relacje istniejące na płaszczyźnie pomiędzy Klientem, a samym przedsiębiorstwem są z całą pewnością elementem pożądanym, jednak tworzą one również swego rodzaju granicę, barierę niekiedy nawet uniemożliwiającą nawiązanie bliższych relacji, powstających na stopie przyjacielskiej. W związku z powyższym w ofercie naszej firmy zawarliśmy również możliwość zastosowania “złotego środka”, dzięki któremu możliwe będzie zarówno zachowanie wspomnianych relacji o charakterze czysto biznesowym, jak i nawiązanie z Państwa Klientem bliższych relacji powstałych w oparciu o zaufanie. Wspomnianym “złotym środkiem” są więc blogi firmowe.
Zalety blogów firmowych
Profesjonalnie założony, indywidualnie dopasowany do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa blog firmowy, niesie ze sobą całą rzeszę niekwestionowanych zalet. Po pierwsze bowiem umożliwia on publikację na stronach bloga najświeższych informacji dotyczących życia Państwa firmy, a tym samym pokazuje Klientowi markę od strony rozwojowej. Ponadto blog firmowy umożliwia Internaucie spojrzenie na profil firmy od strony zdecydowanie bardziej koleżeńskiej, a niekiedy nawet “na luzie”. W ten prosty sposób potencjalny Klient dostrzega więc “ludzkie oblicze” nawet najbardziej poważnego kontrahenta biznesowego, a tym samym chętniej jest on w stanie nawiązać relację biznesową. Trzecią, niewątpliwą zaletą prowadzenia bloga firmowego jest pokazanie pracowników firmy w świetle doskonale znających się na swojej pracy, ekspertów branżowych.
Do Państwa dyspozycji oddajemy więc możliwość stworzenia odpowiedniego, indywidualnie dopasowanego bloga firmowego. Ten nowoczesny, uwielbiany przez Internautów sposób komunikacji na linii Klient – przedsiębiorstwo, z całą pewnością przyniesie nie tyko pożądane efekty biznesowe, ale będzie on również pomocny w wypadku ukształtowania nowej twarzy firmy, czyli po prostu wykreowania oblicza medialnego.