Czy rzeczywiście sugerowanie się niższą ceną, jako wyznacznikiem gorszych usług to rzeczywiście jest dobra droga? Niestety nie i wyjaśnimy to na przykładzie choćby firm kurierskich, których nie brakuje na rynku robią one wszystko, aby zdobywać kolejnych klientów. Z tego też powodu dają naprawdę atrakcyjne centy za nadanie paczki, co dla nas klientów nie powinno tutaj być czerwoną lampkę, ale powodem do zadowolenia. Oczywiście o ile mówimy tutaj o firmach działających długo na rynku, które mają już wyrobioną renomę. W przypadku usługodawców, o których wiemy mało albo nie wiemy nic, to różnie się może kończyć wybieranie najtańszych przesyłek. Skoro obecnie mamy dostęp do form społecznościowych, internetu to wart właśnie tam szukać opinii na temat danych firm doręczających paczki, aby potem po prostu uniknąć niepotrzebnego zawodu, oraz oczywiście straty swoich pieniędzy i nerwów, bowiem to właśnie często towarzyszy temu wszystkiemu, a chyba tego zdecydowanie nie oczekujesz.
Taniej znaczy gorzej?
